Company Logo   “елефон: (0352) 49-03-62
Email: vhzoshdirec@gmail.com
Ќавчальн≥ каб≥нети
 

 аб≥нет б≥олог≥њ


 аб≥нет ф≥зики


 аб≥нет х≥м≥њ


 аб≥нет математики


 аб≥нети початкових клас≥в


 аб≥нет захисту ¬≥тчизни ≥ ÷ќ

—труктура методичноњ роботи

    ћетодична робота в школ≥ направлена на:
    - п≥двищенн¤ профес≥йноњ д≥¤льност≥педагога;
    - вивченн¤ ≥ попул¤ризац≥ю перспективного педагог≥чного досв≥ду;
    - створенн¤ ≥ орган≥зац≥ю роботи творчих груп;
    - роботу з молодими педагогами;
    - використанн¤ ≥нновац≥йних технолог≥й;
    - творчу сп≥впрацю з вченими ≥ методистами.
    ”с≥ вище назван≥ параметри Ї основною дл¤ глибоко профес≥йноњ ≥ науково-методичноњ роботи нашоњ школи. ¬они спри¤ють творч≥й активност≥ педагог≥в. «г≥дно з р≥чним планом роботи школи, педагог≥чний колектив працюЇ над проблемою: "≤ндив≥дуальний п≥дх≥д до учн≥в через систему диференц≥йованих завдань".
    ¬ школ≥ створена науково-методична рада школи. √олова методичноњ ради - заступник директора з навчально-виховноњ роботи  ость ќ.ћ.
    ћетодичний каб≥нет поповнивс¤ стендами, папками узагальненого досв≥ду роботи вчител≥в школи, навчальними пос≥бниками, авторами ¤ких Ї педагоги школи, матер≥алами по робот≥ з обдарованими д≥тьми, атестац≥¤ми вчител≥в, р≥зними нормативними документими, граф≥ками ≥ таблиц¤ми показник≥в ¤кост≥ навченост≥ з шк≥льних предмет≥в.
    ўор≥чно провод¤тьс¤ предметн≥ методичн≥ тижн≥.
    ¬продовж I семестру учн≥ школи беруть участь у I-II турах ¬сеукрањнських учн≥вських ол≥мп≥ад, а також у ћ≥жнародному конкурс≥ знавц≥в украњнськоњ мови ≥мен≥ ѕ.яцика.
    ћетодичн≥ предметн≥ тижн≥ показують, що вчител≥ та учн≥ пост≥йно у пошуках нового, ц≥кавого, що дозвол¤Ї розвивати творч≥ зд≥бност≥ учн≥в.
    —истематично провод¤тьс¤ методичн≥ наради, навчанн¤ вчител≥в, консультац≥њ, консил≥уми, узагальненн¤ педагог≥чного досв≥ду, конкурси.
    ”чител≥ школи Ї активними учасниками м≥жшк≥льних кущових та районних методичних об'Їднань, сем≥нар≥в. ¬иступають з допов≥д¤ми, д≥л¤тьс¤ педагог≥чним досв≥дом.
 
 
 

© !nterp@1
Hosted by uCoz